Ordn det nemt og hurtigt selv

Se reservation
Betal reservation
Opret konto
Ændring af medrejsende
Tilføj tilkøb
Annuller reservation

Top spørgsmål

Er håndklæder og sengelinned inkluderet?
For sengelinned betaler du et ekstra beløb oven i lejen for boligen, som du tager standard hos os. Sengelinned kan ikke afbestilles. Sengelinnedpakken består af et betræk til dyner, puder og madras. Prisen afhænger af den gruppe, du rejser med, og du kan se den på din konto. I vores luksus- og ekstra luksusboliger er sengene allerede redt. Har du ikke booket en luksusindkvartering, men vil du gerne have sengene redt op? Du kan bestille dette på din konto under ekstraydelser, en fantastisk måde at starte din ferie på! Håndklæder er ikke inkluderet i din reservation, men du kan tilføje dem til din konto under Ekstraudstyr. Med denne pakke får du 2 håndklæder (1 stort og 1 lille håndklæde) pr. person i ferieboligen.
Var dette svar hjælpsomt?
Er der gratis wi-fi på parkerne?
Ja, du kan benytte dig gratis af wifi i din reserverede indkvartering og i hele parken*! Det er forskelligt fra park til park, hvordan man tilslutter. Gå via Landal-appen til "Park" og vælg "Kontakt reception", hvor du finder flere oplysninger. I de få parker, hvor vi ikke tilbyder gratis wi-fi, kan du bestille ekstra wi-fi via din konto. Er du i parken, og har du spørgsmål om log-in? Kontakt venligst parkens reception.

Undtagelser
I parkerne Landal Villapark Livingstone, Brandnertal og Nieuwvliet-Bad tilbyder vi ikke gratis wifi. Her kan du bestille ekstra wifi via din konto eller via parkens reception mod betaling. På ferieparken Piperdam og glamping Neufchâteau kan du bruge wifi i centrale områder som receptionen og restauranterne, men ikke i ferieboligerne.
 
Var dette svar hjælpsomt?
Kan vi stadig være flere familier eller grupper af venner i én feriebolig?
Ja, men det anbefales at følge de gældende retningslinjer fra regeringen.

Var dette svar hjælpsomt?

Ofte stillede spørgsmål efter emne

Ferieparker og camping Annullere eller ændre Reservation og betaling Ankomst og afrejse Min Landal Konto Landal-appen Andet
Download Landal-appen Praktisk før og under dit ophold
  • Betal restbeløbet af din booking
  • Opgiv oplysninger om medrejsende og ankomsttid
  • Naviger med appen hen til din bookede feriebolig
  • Find masser af inspiration om alt, hvad der er at opleve på parken og i nærområdet
  • Er du sulten? Se vores restauranters menukort, eller bestil og hent takeaway
Download Landal app via Apple app store Download Landal app via google app store

Har du spørgsmål?

For mere information og bestilling, kan du kontakte kontaktcenter:
Telefon
+45 70 23 20 30
Telefon
+45 70 23 20 30
Telefon: +45 70 23 20 30

Åben alle dage 8:00-20:00

E-mail: info@landal.dk
Vi besvarer din e-mail inden for 24 timer

Anden info

Kontaktcenter

For mere information og bestilling, kan du kontakte kontaktcenter:

Telefon: +45 70 23 20 30

Åben alle dage 8:00-20:00

E-mail: info@landal.dk
Vi besvarer din e-mail inden for 24 timer

Feriepark kontakt informationer

Adressen og kørselsvejledninger for hver feriepark er vist under 'Praktiske informationer'.

Alle ferieparker

Presse

Landal GreenParks presserum kan man læse de seneste pressemeddelelser.

CVR Landal Formidling ApS:

28842392

Adresse

Den Haag Hovedkontor

Besøgsadresse
Bezuidenhoutseweg 78
2594 AX Den Haag
Holland
+31-(0)70-300 35 35 (ikke til køb, salg, informationer eller reservationer)
Postadresse
PO Box 95991
2509 CZ Den Haag
Holland

Zwolle kontor

Besøgsadresse
Hanzelaan 320-328
8017 JP Zwolle
Holland

+31-(0)88-205 96 00 (generelet number)
+31-(0)88-205 97 00 (for ejere og managers)
Postadresse
PO Box 40224
8004 DE Zwolle
Holland

Trier kontor

Besøgsadresse
Max-Planck-Straße 12
DE -54296 Trier
Tyskland
+49-(0)1806 700 730

Varde kontor

Besøgsadresse
Gl. Kjærvej 15
6800 Varde
Danmark

Information og booking
For mere information og booking kontakt: +45 70 23 20 30

Norwich kontor

Besøgsadresse
Seebohm House
Queen Street 2-4
NR2 4SQ Norwich
Storbritannien